.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف خاویار رنگ شده در رشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از معدوم سازی 1.5 تن مواد خام دامی در رشت خبر داد.

رضا قشلاقی افزود: گشت مشترک تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، بهداشت محیط، مجمع امور صنفی و پلیس آگاهی طی یک برنامه از پیش هماهنگ شده تشکیل و از فروشگاههای عرضه مواد خام دامی و پروتئینی بازدید کردند.

خاویار رنگ شده در رشت کشف شد

وی اظهارداشت: در این گشت تعداد 53 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت و برای 14 واحد پرونده تخلف تشکیل شد که در این راستا مقدار هزار و 525 کیلوگرم مواد خام دامی از قبیل مرغ قطعه شده خارج از بسته بندی، بال و بالچه، گوشت و پوست مرغ فاسد، جگر و سنگدان غیر بهداشتی و خاویار رنگ شده کشف شد که موارد مکشوفه به دلیل وجود آلودگی های ثانویه و تهدید کردن بهداشت عمومی در محل ضبط و معدوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان به محکومیت یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: پرونده یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در خیابان شیک رشت که اقدام به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیر بهداشتی می کرد در تعزیرات حکومتی رشت مطرح و کالاهای آن نیز به نفع دولت ضبط شد.



وی اظهارداشت: بازسان مجمع امور صنفی رشت ضمن تنظیم گزارش تخلف پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع کردند که شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، متصدی این فروشگاه را به دلیل عرضه کالای قاچاق و فاقد برچسب وزارت بهداشت علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش دو میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

قشلاقی از جریمه مدیر یک بنگاه معاملاتی متخلف در تعزیرات حکومتی رشت خبرداد و افزود: مدیر یک بنگاه معاملاتی که از یک مشتری کمیسیون مازاد بر تعرفه دریافت کرده بود در تعزیرات حکومتی حاضر و با محرز شدن تخلف انتسابی به پرداخت جریمه در حق دولت محکوم شد.

مدیر یک واحد آمبولانس خصوصی به پرداخت هفت میلیون ریال جریمه محکوم شد

وی خاطر نشان کرد: مدیر یک واحد آمبولانس خصوصی که در ازای ارائه خدمات به مشتریان مبالغ مازاد بر تعرفه دریافت می کرد در تعزیرات حکومتی رشت به پرداخت بیش از هفت میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن بازرسی از مراکز آمبولانس های خصوصی یک واحد را که اقدام به اخذ وجوه اضافه از مشتریان کرده و تعرفه اعلامی از سوی دانشگاه را رعایت نکرده بود شناسایی و ضمن تنظیم گزارش تخلف، پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال و شعبه رسیدگی کننده به استناد این گزارش و تائیدیه کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی گیلان مدیر این واحد را به پرداخت هفت میلیون و 318 هزار و 800 ریال جریمه نقدی و درج در پرونده پزشکی محکوم کرد.

وی همچنین بیان داشت: یک شرکت آسفالت سازی در شهرستان آستانه اشرفیه که در ازای انجام کار برای یک شرکت تولیدی، مبالغ مازاد دریافت کرده بود ازسوی تعزیرات حکومتی این شهرستان به پرداخت جریمه محکوم شد.

وی اعلام کرد: با توجه به تحقیقات و نظریه کارشناس رسمی دادگستری این شرکت از بابت انجام کار آسفالت ریزی 9 میلیون و 940 هزار ریال اضافه تر از مشتری دریافت کرده بود که شعبه رسیدگی کننده، این شرکت را به اتهام گرانفروشی به استرداد این مبلغ در حق مشتری و پرداخت مبلغ 10 میلیون جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.942 seconds.